Vulkanizáló cement
Nagyszilárdságú vulkanizáló cement
VULKANIZÁLÓ CEMENT NAGY SZLRDSG 235 ML
Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!
Kivonat forrása: Német közúti közlekedési engedélyezési szabályozás (StVZO), 36.§.: Irányelvek kerékabroncs sérülések felméréséhez és javításához légtömlős abroncsokhoz, 2001. február 8.
Kombinált javítókészletek
- Lyuktömítőt és javítótapaszt tartalmazó javítóeszköz.
3. Általános előírások
3.1. A javítási munkákat megelőzően minden egyes gumit le kell szerelni a kerékabroncsról a sérülések felméréséhez és a javítások kivitelezéséhez. Ez alól azok a gumiabroncsok képeznek kivételt, ahol a sérülések jól láthatóan csak a gumi külső felületén találhatók...
3.4. A sérült területet szabaddá kell tenni, és egy megfelelő szerszámmal meg kell tisztítani.
3.5. Azok a sérülések, amelyeket vészhelyzethez való javítófelszereléssel kezeltek, nem javíthatók.
3.6. A gumiabroncs sérülésének kijavítása nélkül tömlő beillesztése nem engedélyezett.
4. A javítási munkák kivitelezése
Az általános szabály alapján a sérült csatornát nyers gumival töltik meg, amelyet forró vagy meleg vulkanizálás során vulkanizálnak. Ezután egy javítótapaszt helyeznek el a gumiabroncs belsejében. Elővulkanizált gumitest javítótapasszal együtt olyan lyukak betöméséhez használható, melyeket tűszerű sérülések okoztak a futófelületen.
A következő alkalmazandó:
Motorbiciklin lévő abroncsok esetében
Motorbicikli abroncson a lyukadások javítása kombinált javítóeszközök alkalmazásával akkor engedélyezett, ha a sérült terület nagysága maximum 6 mm-es.
A teljes gumiabroncs javítása a futófelületen kívül motorbicikli abroncson nem engedélyezett.
Személygépkocsin és pótkocsin lévő abroncsok esetében
Futófelületen a lyukadások javítása kombinált javítóeszközök alkalmazásával akkor engedélyezett, ha a sérült terület nagysága maximum 6 mm-es. A gumi javítása csak a köpenyperem területén engedélyezett, amennyiben szerkezetet merevítő anyagok nem sérültek meg.
Haszongépjárműveken, valamint az azokhoz csatlakoztatott pótkocsikon lévő C-abroncsok, valamint teherbírás < 122 értékkel rendelkező abroncsok esetében
Futófelületen a lyukadások javítása kombinált javítóeszközök alkalmazásával akkor engedélyezett, ha a sérült terület nagysága maximum 6 mm-es. A gumi javítása csak a köpenyperem területén engedélyezett, amennyiben szerkezetet merevítő anyagok nem sérültek meg.
Haszongépjárműveken, valamint az azokhoz csatlakoztatott pótkocsikon lévő, teherbírás ≥ 122 értékkel rendelkező abroncsok esetében
Futófelületen a lyukadások javítása kombinált javítóeszközök alkalmazásával akkor engedélyezett, ha a sérült terület nagysága maximum 10 mm-es. A gumi javítása csak a köpenyperem területén engedélyezett, amennyiben szerkezetet merevítő anyagok (a szövetváz vagy a textilbetét vége) nem sérültek meg.
A használatra vonatkozó utasítások az általunk végzett vizsgálatokon és saját tapasztalatainkon alapuló javaslatok; minden egyes felhasználás előtt végezzen próbát. Tekintettel az alkalmazások széles körére, valamint a többféle tárolási és feldolgozási körülményekre, nem vállalunk semmilyen felelősséget semmilyen egyéni használatból adódó következményért. Amennyiben ingyenes ügyfélszolgálatunk műszaki információkat nyújt, vagy tanácsadó szolgálatként működik, az ügyfélszolgálat semmilyen felelősséget nem vállal, kivéve, ha a megadott információ vagy tanács beletartozik az általunk megszabott, szerződésben rögzített szolgáltatásaink körébe, vagy a tanácsadó tudatosan cselekedett. Termékeink egyenletes minőségéért garanciát vállalunk. Fenntartjuk a jogot műszaki változtatások és fejlesztések végrehajtására.
Adatlapok(X)
Használat előtt felrázandó. Vigyen fel az oldatból egy vékony réteget a javítandó felületre, és hagyja megszáradni. Helyezze fel a tapaszokat az adott javítórendszer használati utasításának megfelelően. Használat után zárja le a tartályt.
- Távolítsa el, majd jelölje ki a vágási csatornát.
- Mérje meg a sérült területet, hogy ki tudja választani a testet. Fúrja ki a vágási csatornát belülről.
- Csiszolja le, de közben ne fejtsen ki rá nyomást (távolítsa el az összes sorját). Maximális sebesség: 5000 fordulat/perc.
- Porszívóval távolítsa el az összes csiszolóport.
- Cseppentsen egy csepp oldatot a vágási csatornába. Terítse szét az oldatot az érdesített felületen. Hagyja az oldatot száradni 5 percig.
- A szabaddá tett felület érintése nélkül távolítsa el a védelmet.
- Kívülről húzza ki a szondát, amíg a javítótest korongja laposan fekszik az abroncs belsején.
- A középpontból kiindulva gördítse ki.
- A visszahelyezést és a pumpálást követően vágja le (anélkül, hogy kihúzná).
Kémiai bázis | Nafta |
Szín | Bézs |
Sűrűség | 0.74 g/cm³ |
Sűrűség feltétel | 15 °C-on |
Tartály | Doboz |
Űrtartalom | 235 ml |
Tárolhatóság a gyártástól számítva | 12 Hónap |
RAL színkód kiválasztása
FIGYELEM! A képernyőn megjelenő szín eltér a valós színárnyalattól!