Üdvözöljük a Würth Magyarország weboldalán! Csak vállalkozások részére
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 1
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 2
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 3
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 4
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 5
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 6
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 7
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 8
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 9
Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230 - 10

Részletes információkhoz, további képek és dokumentumok megtekintéséhez válasszon ki egy cikket az alábbi táblázatból.

Kétkezes sarokcsiszoló, EWS 24-230

2400 W-os sarokcsiszoló, max. 230 mm-es átmérőjű korongokhoz

Olvassa el a cikk leírását

1 kivitelben kapható

Az árak megtekintéséhez jelentkezzen be

Mutassa a raktárkészletet egy Würth Shopban.
Kizárólag vállalkozások részére

Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!

Változatok

Kizárólag vállalkozások részére

Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!

Ügyfélszolgálat hívása: (23) 418-130

Az árak megtekintéséhez jelentkezzen be

Optimális munkavégzési helyzet


90°-os lépésekben elfordítható markolat



Kevésbé fáradságos munkavégzés


Nagyon keskeny kialakítású ház és rezgéscsillapítás mindkét markolaton



Csavarodásálló védőburkolat


  • A burkolat nem csavarodik meg munka közben, így ideális védelmet nyújt a kezelőnek

  • Szerszám nélkül állítható a gyors és hatékony munkához


Visszarúgás elleni védelem


Ha a korong hirtelen elakad, a motor áramellátása megszakad, ezáltal csökkentve a sérülésveszélyt.



Túlterhelés kijelző


A motor meghibásodásának elkerülése érdekében a készülék túlterhelése esetén egy LED-jelzés villan fel.



Be/Ki kapcsoló intelligens elektronikával


  • Újraindulás elleni védelem

  • Túlterhelés elleni védelem

  • Finomindítás


Optimalizált por elleni védelem


  • Dupla labirinttömítés a golyóscsapágyakhoz

  • Zárt kapcsoló

  • A hátsó szellőzőnyílásokon keresztül hideg levegőt szív be, amit az elülső részen lévő hajtóműfejen fúj ki