Üdvözöljük a Würth Magyarország weboldalán! Csak vállalkozások részére
Hatlapfejű peremes fogazott csavar
Hatlapfejű peremes fogazott csavar - 1
Hatlapfejű peremes fogazott csavar - 2
Hatlapfejű peremes fogazott csavar - 3
Hatlapfejű peremes fogazott csavar - 4

A képek csak példák.Részletes információkhoz, további képek és dokumentumok megtekintéséhez válasszon ki egy cikket az alábbi táblázatból.

Hatlapfejű peremes fogazott csavar

Cink-nikkel bevonatú tokrögzítő csavar haszongépjárművekhez, átlátszó passzivált (P3E), tömítéssel. Szilárdsági osztály 10.9. M12-től finommenettel

Olvassa el a cikk leírását

26 kiszerelésben kapható

Az árak megtekintéséhez jelentkezzen be

Mutassa a raktárkészletet egy Würth Shopban.
Kizárólag vállalkozások részére

Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!

Változatok

Kizárólag vállalkozások részére

Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!

Ügyfélszolgálat hívása: (23) 418-130

Az árak megtekintéséhez jelentkezzen be

Peremes fogazott csavar finommenettel (M12-től)



A záró bordák működésmódja:


Meghúzás közben a szemközti anyagot a záróbordák a csavar érintkezési felületén gördítik. Ez képlékeny deformációt okoz, amely megkeményíti a felületet. Nem határozható meg jelentős beállás a meghúzás végén. A záró bordák korlátozzák a kötés beállásának mértékét, és így csökkentik az előfeszítő erő veszteségét.



Króm (VI) mentes


Megfelel az EU elhasználódott járművekről szóló irányelvének



Korrózióállóság


Kb. 720 óra, nincs alapanyag korrózió a DIN EN ISO 9227-NSS szerint



Az előírt korrózióállósági értékek a DIN EN ISO 9227-NSS szabvány szerinti korróziós tesztekre vonatkoznak (sópermet tesztek), a bevonás utáni első 24 órában, azaz a „közvetlenül bevonás utáni” állapotban, vagyis szortírozás, csomagolás, szállítás és/vagy összeszerelés előtt. Az elkerülhetetlen kezelési és szerelési folyamatok csökkenthetik ezeket az értékeket. Az esetek többségében nem lehetséges a sópermet vizsgálatból adódó korrózióállósági értékek átvitele a valós szerelési és működtetési körülményekre. Emiatt a csatlakozások megtervezésekor a tervezőnek mind az összeillesztendő anyagokat és, amennyiben szükséges, a bevonatokat, mind pedig a környezeti feltételeket figyelembe kell vennie, mikor kiválasztja a megfelelő korrózióvédelmi bevonatot.