A képek csak példák.Részletes információkhoz, további képek és dokumentumok megtekintéséhez válasszon ki egy cikket az alábbi táblázatból.
Hatlapfejű peremes fogazott csavar
Cink-nikkel bevonatú tokrögzítő csavar haszongépjárművekhez, átlátszó passzivált (P3E), tömítéssel. Szilárdsági osztály 10.9. M12-től finommenettel
Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!
Változatok
Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!
Ügyfélszolgálat hívása: (23) 418-130
Az árak megtekintéséhez jelentkezzen be
Peremes fogazott csavar finommenettel (M12-től)
A záró bordák működésmódja:
Meghúzás közben a szemközti anyagot a záróbordák a csavar érintkezési felületén gördítik. Ez képlékeny deformációt okoz, amely megkeményíti a felületet. Nem határozható meg jelentős beállás a meghúzás végén. A záró bordák korlátozzák a kötés beállásának mértékét, és így csökkentik az előfeszítő erő veszteségét.
Króm (VI) mentes
Megfelel az EU elhasználódott járművekről szóló irányelvének
Korrózióállóság
Kb. 720 óra, nincs alapanyag korrózió a DIN EN ISO 9227-NSS szerint
Az előírt korrózióállósági értékek a DIN EN ISO 9227-NSS szabvány szerinti korróziós tesztekre vonatkoznak (sópermet tesztek), a bevonás utáni első 24 órában, azaz a „közvetlenül bevonás utáni” állapotban, vagyis szortírozás, csomagolás, szállítás és/vagy összeszerelés előtt. Az elkerülhetetlen kezelési és szerelési folyamatok csökkenthetik ezeket az értékeket. Az esetek többségében nem lehetséges a sópermet vizsgálatból adódó korrózióállósági értékek átvitele a valós szerelési és működtetési körülményekre. Emiatt a csatlakozások megtervezésekor a tervezőnek mind az összeillesztendő anyagokat és, amennyiben szükséges, a bevonatokat, mind pedig a környezeti feltételeket figyelembe kell vennie, mikor kiválasztja a megfelelő korrózióvédelmi bevonatot.
RAL színkód kiválasztása
FIGYELEM! A képernyőn megjelenő szín eltér a valós színárnyalattól!