Gumiabroncs javító rendszer, Pneusil
Pneusil
GUMIFOLT
PNEUSIL
Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!
- Légtömlős vagy légtömlő nélküli radiális és diagonális gumiabroncsokhoz használható, gomba alakú javítóegység
- „V" sebességkódig használható, a „V"-kódos gumiabroncsokat is beleértve (azaz akár 240 km/h-ig)
- A javítóegységeket nagy szilárdságú vulkanizáló cementtel együtt készítik el
- Kizárólag a belülről történő javítás nyújt maximális szintű minőséget, megbízhatóságot és biztonságot
A jármű teljes leállásig lapos gumikkal folytatott autóvezetés jelentős kárt okozhat a gumiabroncs szerkezetében. A belső abroncsot csak szakember vizsgálhatja meg és tehet javaslatot arról, hogy az abroncs javítható-e, és ha igen, melyik javítórendszert lehet használni. A gumiabroncsot ezért minden esetben le kell szerelni az abroncsról - ezen a biztonság múlhat!
A Német Közúti Járművek Regisztrációs Szabályzatának (StVZO) 36. §-a, az Irányelvek a sérült gumiabroncsok vizsgálatához és javításához (2001. február 8.) szerint javítás előtt minden egyes gumiabroncsot le kell szerelni az abroncsról, a sérülés elemzésének és a javítás végrehajtásának céljából.
Adatlapok(X)
Javítás 6 mm-ig (személygépkocsi) és 10 mm-ig (tehergépkocsi). Defekttűrő gumiabroncsokhoz is használható.
A javítóegység gomba formája teszi lehetővé, hogy a sérült terület professzionális kétfázisú javítását el lehessen végezni:
- A „gomba" tányérját a belső gumiabroncsra vulkanizálják, amely szavatolja a teljes nyomásállóságot. A gumiabroncsban nincs nyomásveszteség!
- A javítóegység tengelyét az átvezető csatornába vulkanizálják, amely megakadályozza, hogy a szennyeződések, por, sós víz, vagy egyéb anyagok az abroncs belsejébe kerüljenek, és ott korróziót okozzanak, illetve megakadályozza, hogy a „tányér" kimozduljon a helyéről.
Max. furatátmérő | 3 mm |
Szárátmérő | 4 mm |
Tányérátmérő | 20 mm |
RAL színkód kiválasztása
FIGYELEM! A képernyőn megjelenő szín eltér a valós színárnyalattól!