Részletes információkhoz, további képek és dokumentumok megtekintéséhez válasszon ki egy cikket az alábbi táblázatból.
Akkumulátor nélküli segédindító akkumulátor Supreme Boost 9000
Új típusú segédindító, a hagyományos akkumulátorok helyett nagy teljesítményű szuperkondenzátorokat használ. Nagy teljesítményű, hosszú élettartamú, tartós, kevés karbantartást igényel, könnyű, és bármikor használatra kész.
Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!
Változatok
Regisztráljon most, így több mint 125 000 termékünkhöz hozzáférhet!
Ügyfélszolgálat hívása: (23) 418-130
Az árak megtekintéséhez jelentkezzen be
Akkumulátorok helyett szuperkondenzátorok
- A kondenzátorok másodpercek alatt szivacsként szívják fel az energiát a donor járműből
- A kondenzátorok nagy teljesítményének köszönhetően bármely 12 V-os motor még kedvezőtlen körülmények között is beindítható
- A nagy kapacitásnak köszönhetően a nagyobb motorok is hosszabb ideig működtethetők
Azonnal használatra kész
- Kevesebb, mint 30 másodperc feltöltési idővel azonnal használatra kész
- A hagyományos segédindítókkal ellentétben a feltöltés nem tart órák hosszáig
- A sikeres indítás után a segédindító automatikusan újratölti magát
Biztonságos, tartós és kis karbantartás igényű
- A beépített biztonsági egységek minimalizálják a helytelen használatból és az üzemzavarból eredő veszélyeket
- Nincsen szivárgó akkumulátorgázok vagy -savak által okozott veszély
- Alacsony karbantartást igénylő technológia és nem szulfátosodik az akkumulátor
Az eszköz egy donor jármű segítségével mindig feltölthető. Nincs szükség tápkábelre.
A készüléket kizárólag az arra jogosult, szakképzett személyek kezelhetik. Minden olyan személynek, aki részt vesz a készülék üzembe helyezésében, kezelésében és karbantartásában, megfelelő szakképzettséggel kell rendelkeznie.
Dízel/benzinmotoros járművek 12 V-os elektromos rendszerrel.
1. Nyomja meg a teszt gombot az akkumulátor töltöttségi szintjének ellenőrzéséhez.
2. Ha a szín zöld vagy narancssárga, az eszköz azonnal használatra kész.
3. Ha piros, csatlakoztassa egy donor járműhöz, és töltse fel.
4. Állítsa le az érintett járművet és vegye ki a slusszkulcsot.
5. Először kapcsolja rá a piros pozitív kábelsarut az akku pozitív sarkára, azután a fekete negatív kábelsarut a jármű földelési helyére.
6. Kapcsolja be a segédindítót és próbálja meg beindítani a járművet.
7. Ha a jármű beindul, várjon kb. 30 másodpercig, és csak ezután kapcsolja ki a segédindítót (feltöltés).
8. Kapcsolja ki a segédindítót, azután először a negatív kábelsarut, ezt követően pedig a pozitív kábelsarut szerelje le.
9. A segédindító azonnal kész az ismételt használatra.
RAL színkód kiválasztása
FIGYELEM! A képernyőn megjelenő szín eltér a valós színárnyalattól!